DYREKTOR CENTRUM


dr Wiesu0142aw Poleszak, prof. Lubelskiej Akademii WSEI

Psycholog, profesor uczelni w Lubelskiej Akademii WSEI. Trener Instytutu Konsultantu00f3w Europejskich i Ou015brodka Rozwoju Czu0142owieka Fundacji u201eMasz Szansu0119u201d. Wyku0142adowca i trener w ramach studiu00f3w podyplomowych z psychoprofilaktyki i profilaktyki uzaleu017cnieu0144 (UMCS, UKSW, SWPS). Autor kilkudziesiu0119ciu publikacji z zakresu wychowania i profilaktyki. Specjalizuje siu0119 w problematyce relacji ru00f3wieu015bniczych, interwencji wychowawczej oraz w zakresie wsparcia psychologicznego w u015brodowisku szkolnym i studenckim. Autor koncepcji i realizator Akademickiego Centrum Wsparcia UMCS i Akademickiego Centrum Wsparcia Ru00f3wieu015bniczego WSEI, gdzie realizowana jest idea ru00f3wieu015bniczej pomocy studenckiej. Na zlecenie MEN i ORE prowadziu0142 szkolenia z zakresu tworzenia Szkolnego Programu Wychowawczo-Profilaktycznego, budowania zespou0142u00f3w interdyscyplinarnych oraz profilaktyki i wsparcia ucznia zdolnego.

ZASTu0118PCA DYREKTORA

dr Grzegorz Kata

Psycholog, badacz i praktyk, adiunkt na wydziale Nauk o Czu0142owieku w Lubelskiej Akademii WSEI. Absolwent szkoleu0144 z zakresu metod pomiaru i wykonywania badau0144 funkcji percepcyjnych i poznawczych (m.in. EGI EEG, eyetracking, TMS). Wspu00f3u0142autor testu psychologicznego TUW do badania zdolnou015bci dzieci i mu0142odzieu017cy wedu0142ug koncepcji inteligencji wielorakiej Gardnera. Wspu00f3u0142pracuje w krajowych i miu0119dzynarodowych projektach naukowych i wdrou017ceniowych z zakresu edukacji, wsparcia dzieci i mu0142odzieu017cy, profilaktyki. u0141u0105czy pracu0119 naukowu0105 z praktyku0105: prowadzi warsztaty i szkolenia dla nauczycieli, rodzicu00f3w i wychowawcu00f3w z zakresu edukacji, wychowania i kompetencji wychowawczych. Udziela pomocy psychologicznej mu0142odzieu017cy i rodzinom, prowadzi grupy terapuetyczno-rozwojowe dla uczniu00f3w. Autor kilkunastu publikacji naukowych w tym monografii pou015bwiu0119conej wolontariatowi mu0142odzieu017cowemu.u00a0

KADRA

mgr Karolina Domau0144ska

Psycholog, psychoterapeuta, diagnosta, nauczyciel akademicki. Absolwentka podyplomowych studiu00f3w z zakresu edukacji i terapii osu00f3b ze spektrum autyzmu, ktu00f3re ukou0144czyu0142a na Uniwersytecie Gdau0144skim.
Do obszaru00f3w jej pracy naleu017cu0105: psychoterapia mu0142odzieu017cy i dorosu0142ych, diagnoza psychologiczna, wsparcie psychologiczne dla osu00f3b z zaburzeniami neurorozwojowymi. poradnictwo i warsztaty wychowawcze dla rodzicu00f3w.
W swojej pracy skupia siu0119 na u015bwiadczeniu jak najwyu017cszej jakou015bci usu0142ug, w zwiu0105zku z czym zdobyu0142a uprawnienia do wykorzystywania standaryzowanych narzu0119dzi diagnostycznych, rekomendowanych prze Polskie Towarzystwo Psychologiczne oraz Pracowniu0119 Testu00f3w Psychologicznych i Pedagogicznych.
W pracy terapeutycznej wspomaga siu0119 kompetencjami, ktu00f3re nabyu0142a w wyniku ukou0144czenia I stopnia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiu0105zaniach oraz Treningu Zastu0119powania Agresji. W codziennej pracy doku0142ada wszelkich starau0144, aby wykonywana praca diagnostyczna i terapeutyczna odbywau0142a siu0119 w jak najlepszym klimacie, z zachowaniem peu0142nego profesjonalizmu i elastycznou015bci.
Wspiera ru00f3wnieu017c rodzicu00f3w poprzez wspu00f3lne poszukiwanie odpowiedzi na trudne lub nurtuju0105ce pytania. Su0142uu017cy pomocu0105 w postaci udzielanych porad, konsultacji oraz warsztatu00f3w podnoszu0105cych kompetencje wychowawcze u2013 zdobyu0142a uprawnienia zawodowe do prowadzenia Szkou0142y dla Rodzicu00f3w czu0119u015bu0107 I, II i III.
Czu0142onek Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego oraz Sekcji Naukowej Terapii Rodzin Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego.
Wu015bru00f3d jej zainteresowau0144 znajduju0105 siu0119 zaburzenia neurorozwojowe, diagnoza, warsztaty oraz psychoterapia.

mgr Damian Golec

Ukou0144czyu0142 jednolite studia magisterskie z psychologii ze specjalnou015bciu0105 psychoprofilaktyka i pomoc psychologiczna. Poczu0105tkiem jego drogi zawodowej byu0142a praca w poradni psychologiczno-pedagogicznej oraz szkole, gdzie dou015bwiadczyu0142 kontaktu z dzieu0107mi, mu0142odzieu017cu0105 oraz ich opiekunami. Obecnie, opru00f3cz wspu00f3u0142pracy z Lubelsku0105 Akademiu0105 WSEI, udziela pomocy psychologicznej w ramach dziau0142au0144 Centrum Interwencji Kryzysowej w Lublinie.

n

Na wsparcie psychologiczne patrzy z perspektywy podeju015bcia Gestalt, ktu00f3re widzi jako cou015b peu0142nego obecnou015bci, serca, bliskou015bci i ru00f3wnowagi. Do wspu00f3u0142pracy z klientem podchodzi z wiaru0105, u017ce ma on w sobie umieju0119tnou015bu0107 regulacji, ktu00f3ru0105 ma nadzieju0119, u017ce bu0119dzie rozwijau0142 podczas wspu00f3lnych spotkau0144.

n

Obecnie pracuje z mu0142odzieu017cu0105 od 14 roku u017cycia i dorosu0142ymi. Prywatnie u2013 miu0142ou015bnik gu00f3r i fan piu0142ki nou017cnej.

n

Uczestnik szkolenia psychoterapeutycznego w nurcie Gestalt, ale opru00f3cz tego ukou0144czyu0142 wiele warsztatu00f3w i kursu00f3w m.in.

n
    n
  • Dialog motywuju0105cy w profilaktyce uzaleu017cnieu0144 behawioralnych.
  • n
  • Skala Inteligencji Stanford-Binet 5.
  • n
  • Psychoterapia dzieci i mu0142odzieu017cy- techniki pracy z nastolatkiem.
  • n
  • Szkolenie Specjalistyczne z Mediacji Szkolnych, Ru00f3wieu015bniczych, Ou015bwiatowych i z Nieletnim Sprawcu0105 Czynu Karalnego.
  • n
n


    n

mgr Aleksandra Kata

Ukou0144czyu0142a psychologiu0119 o specjalnou015bci psychoprofilaktyka na Uniwersytecie im. Marii Curie u2013 Sku0142odowskiej oraz studia podyplomowe z zakresu oligofrenopedagogiki i wczesnego wspomagania. Posiada uprawnienia pedagogiczne. Ukou0144czyu0142a I stopieu0144 szkolenia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiu0105zaniach, szkolenia z zakresu dramy, ruchu rozwijaju0105cego, pracy metodami poznawczo-behawioralnymi. Realizatorka i wspu00f3u0142twu00f3rczyni programu00f3w profilaktycznych. Od kilkunastu lat pracuje z dzieu0107mi i mu0142odzieu017cu0105 w wieku przedszkolnym, szkolnym i licealnym oraz wspiera rodzicu00f3w i wychowawcu00f3w. Pracowau0142a w u015bwietlicach socjoterapeutycznych, poradni psychologiczno-pedagogicznej, jest psychologiem szkolnym. Jako instruktor harcerski nabrau0142a przekonania, u017ce wszystko to, co siu0119 przeu017cyje i dou015bwiadczy, jest lepsze od tego, o czym siu0119 tylko usu0142yszy.u00a0

mgr Anna Krzyszczak

Absolwentka psychologii ze specjalnou015bciu0105 klinicznu0105 na Uniwersytecie Kardynau0142a Stefana Wyszyu0144skiego w Warszawie.
Pracuje z osobami dorosu0142ymi Ukou0144czyu0142a I stopieu0144 szkolenia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiu0105zaniach (TSR) oraz stau017c psycholog-praktyk w nurcie CBT.
Dou015bwiadczenie zdobywau0142a podczas pracy w Ou015brodku Wsparcia oraz prowadzeniu grupy wsparcia w poradni psychologiczno-pedagogicznej.
Obecnie pracuje w szkole i przedszkolu jako psycholog.

mgr Dominika Kulik

Psycholog, psychoterapeuta Gestalt w trakcie szkolenia, pedagog, trener TUS.
Posiadane przeze niu0105 dou015bwiadczenie obejmuje szeroki zakres dziau0142au0144 zwiu0105zanych z udzielaniem wsparcia psychologicznego dzieciom, mu0142odzieu017cy i dorosu0142ym. Wspu00f3u0142pracuje z rodzicami i wychowawcami wspomagaju0105c ich w peu0142nieniu wau017cnej roli opiekunu00f3w i edukatoru00f3w.
W swojej pracy stosuje rozmaite metody i techniki, ktu00f3re su0105 elastycznie dopasowane do indywidualnych potrzeb jej klientu00f3w. Niezwykle istotne jest dla niej holistyczne spojrzenie na
czu0142owieka, uwzglu0119dniaju0105ce nie tylko jego ciau0142o, umysu0142 i emocje, ale taku017ce jego otoczenie, relacje spou0142eczne oraz wpu0142yw u015brodowiska na zdrowie i dobrostan. Opru00f3cz pracy indywidualnej, angau017cuju0119 siu0119 ru00f3wnieu017c w grupowe sesje terapeutyczne,  aby zapewniu0107 wsparcie na ru00f3u017cnych poziomach i w ru00f3u017cnych kontekstach, co pozwala jej jeszcze lepiej sprostau0107 potrzebom klientu00f3w.
Ukou0144czyu0142a takie szkolenia jak: studium Psychoterapii Dzieci i Mu0142odzieu017cy w modalnou015bci Gestalt, Kurs Terapii Skoncentrowanej na Rozwiu0105zaniach (I Stopieu0144), cau0142ou015bciowy kurs z prowadzenia relaksacji technikami Schultza i Jacobsona, kurs certyfikuju0105cy na Trenera Umieju0119tnou015bci Spou0142ecznych, Dialog Motywacyjny jako forma pomocy psychologicznej w pracy terapeutycznej z pacjentem, kurs certyfikuju0105cy na Terapeutu0119 SI, praca z ciau0142em wedu0142ug metody
Alexandra Lowena.
Nieustannie poszerza swoju0105 wiedzu0119 i umieju0119tnou015bci, uczestniczu0105c w ru00f3u017cnego rodzaju szkoleniach i warsztatach. Swoju0105 pracu0119 poddaje stau0142ej superwizji.
Wu015bru00f3d jej zainteresowau0144 zawodowych znajduju0105 siu0119 praca z ciau0142em, techniki oddechowe, mindfulness, zau015b prywatnie interesuje siu0119 teatrem sztuku0105, literaturu0105 piu0119knu0105 oraz pieszymi wu0119dru00f3wkami. 

mgr Katarzyna Sobiu0144ska

Psycholog wspu00f3u0142pracuju0105cy z Akademickim Centrum Psychoprofilaktyki i Terapii WSEI, w ktu00f3rym opru00f3cz pracy warsztatowej oferuje pomoc psychologicznu0105 dla mu0142odzieu017cy oraz osu00f3b dorosu0142ych. Pracuje z osobami potrzebuju0105cymi wsparcia w zakresie dou015bwiadczania lu0119ku, kryzysu emocjonalnego, zawodowego, samooceny i poczucia wu0142asnej wartou015bci oraz funkcjonowania w relacjach partnerskich/mau0142u017ceu0144skich.
Tytuu0142 zawodowy psychologa uzyskau0142a w Lubelskiej Akademii WSEI kou0144czu0105c studia magisterskie ze specjalnou015bciu0105 Psychoprofilaktyka i Pomoc Psychologiczna. W trakcie studiu00f3w byu0142a czu0142onkiem zespou0142u Akademickiego Centrum Wsparcia Ru00f3wieu015bniczego, gdzie rozwijau0142a swoje umieju0119tnou015bci praktyczne pod stau0142u0105 superwizju0105. Wiedzu0119 teoretycznu0105 zgu0142u0119biau0142a uczestniczu0105c w szkoleniach organizowanych na terenie uczelni oraz poza jej obszarem, ktu00f3re obejmowau0142y tematyku0119 dotyczu0105cu0105 wykorzystywania narzu0119dzi diagnostycznych, wysokiej wrau017cliwou015bci, zaburzeu0144 lu0119kowych u dzieci i dorosu0142ych, interwencji kryzysowej oraz profilaktyki zachowau0144 autodestrukcyjnych.
Prowadzi warsztaty oraz wsparcie psychologiczne dla mu0142odzieu017cy i osu00f3b dorosu0142ych, treningi adaptacyjne dla studentu00f3w z zagranicy oraz szkolenia dla nauczycieli.

mgr Anna Szczukiewicz

Psycholog, psychoterapeuta poznawczo-behawioralny w trakcie szkolenia, trener, instruktor Terapii Uzaleu017cnieu0144, nauczyciel akademicki. Autorka publikacji naukowych i popularnonaukowych z zakresu kryzysu00f3w psychicznych, pomocy psychologicznej oraz profilaktyki uzaleu017cnieu0144.u00a0
Obszarami jej pracy jest terapia z mu0142odzieu017cu0105 od 12 roku u017cycia i dorosu0142ymi; prowadzenie warsztatu00f3w i szkoleu0144 psychoedukacyjnych dla dzieci, mu0142odzieu017cy i dorosu0142ych. W pracy terapeutycznej koncentruje siu0119 na indywidualnym podeju015bciu do drugiego czu0142owieka, tworzeniu bezpiecznej i empatycznej relacji opartej na peu0142nej akceptacji, autentycznou015bci i zaufaniu.
Absolwentka takich szkoleu0144 jak: Trening Umieju0119tnou015bci Spou0142ecznych, Szkolenie Zawodowe Trener VCC, I Moduu0142 Szkolenia Zawodowego Instruktor Terapii Uzaleu017cnieu0144.
Swu00f3j zawu00f3d traktuje jako pasju0119 wynikaju0105cu0105 z wysokiej wrau017cliwou015bci dla u015bwiata przeu017cyu0107 drugiego czu0142owieka. W pracy koncentruje siu0119 na indywidualnym podeju015bciu do kau017cdego pacjenta, tworzeniu bezpiecznej i empatycznej relacji w oparciu o peu0142nu0105 akceptacju0119, autentycznou015bu0107 i zaufanie. Interesuju0119 siu0119 psychologiu0105 uzaleu017cnieu0144, psychologiu0105 humanistyczno-egzystencjalnu0105 oraz psychologiu0105 spou0142ecznu0105.

u00a0

mgr Anna Trzeciak

Psycholog, w trakcie szkolenia z zakresu psychoterapii w nurcie Gestalt oraz w trakcie studiu00f3w podyplomowych z przygotowania pedagogicznego.
W ciu0105gu swojej kariery ukou0144czyu0142a liczne kursy i szkolenia, ktu00f3re pozwalaju0105 jej poszerzau0107
wiedzu0119 w dziedzinie psychologii, m.in. szkolenie z terapii schematu00f3w, pogu0142u0119bienie wiedzy w
zakresie terapii skoncentrowanej na rozwiu0105zaniu TSR. Dodatkowo, posiada uprawnienia
diagnostyczne do posu0142ugiwania siu0119 Skalu0105 inteligencji Stanford Binet. Stale pogu0142u0119bia swoju0105
wiedzu0119 i doskonali warsztat psychologiczny oraz terapeutyczny.
Dou015bwiadczenie zawodowe zdobywau0142a w fundacji Mantis w Lublinie jako pomoc psychoterapeuty jak ru00f3wnieu017c naplatformie just talk Missionhelp24h w Warszawie jako specjalista ds. pomocy psychologicznej.
W swojej praktyce udziela konsultacji psychologicznych oraz pomaga osobom dorosu0142ym i mu0142odzieu017cy w radzeniu sobie z ru00f3u017cnymi wyzwaniami emocjonalnymi i psychologicznymi. Jej praca obejmuje wsparcie osu00f3b z zaburzeniami emocjonalnymi, osobowou015bciowymi oraz
zaburzeniami nastroju. Pomaga ru00f3wnieu017c tym, ktu00f3rzy przechodzu0105 przez kryzys u017cyciowy, kryzys
w zwiu0105zku, zmagaju0105 siu0119 ze stratu0105 bliskich osu00f3b oraz osobom o obniu017conym poczuciu wu0142asnej
wartou015bci.
Wierzy w znaczenie holistycznego podeju015bcia do klienta, dlatego teu017c stale doskonali
swu00f3j warsztat i kontynuuje poszukiwanie nowych narzu0119dzi terapeutycznych. Jest przekonana,
u017ce kau017cdy pacjent jest wyju0105tkowy i wymaga spersonalizowanego podeju015bcia. Jej praca polega na tworzeniu bezpiecznej przestrzeni, w ktu00f3rej pacjenci mogu0105 eksplorowau0107 swoje potrzeby i cele
oraz wspu00f3lnie pracowau0107 nad ich osiu0105gniu0119ciem.

mgr Marta Wou015bko

Ukou0144czyu0142a psychologiu0119 o specjalnou015bci psychoprofilaktyka i pomoc psychologiczna w Lubelskiej Akademii WSEI. Obecnie pracuje w u015arodowiskowym Centrum Wsparcia, gdzie u015bwiadczy pomoc psychologicznu0105 seniorom oraz osobom dorosu0142ym z niepeu0142nosprawnou015bciu0105, a taku017ce jako nauczyciel akademicki w Lubelskiej Akademii WSEI. Podyplomowo studiuje przygotowanie pedagogiczne. Prowadzi warsztaty dla dzieci w wieku szkolnym i mu0142odzieu017cy.u00a0

W pracy kieruje siu0119 otwartou015bciu0105 na drugiego czu0142owieka i du0105u017cy do budowania relacji opartej na zaufaniu i poczuciu bezpieczeu0144stwa. Uwau017ca, u017ce kau017cdy ma zasoby do poradzenia sobie z trudnou015bciami tylko czasem potrzebuje pomocy w ich odkryciu.

mgr Jakub Zau0142uski

Psycholog specjalizuju0105cy siu0119 w pracy z druu017cynami oraz zawodnikami sportu00f3w klasycznych, elektronicznych i umysu0142owych. Posiada dou015bwiadczenie w pracy z mu0142odzieu017cu0105 oraz seniorami, startuju0105cymi na imprezach rangi Mistrzostw Polski, Europy i u015awiata, a taku017ce Igrzysk Olimpijskich.

Na co dzieu0144 zawodowo zwiu0105zany z Lubelsku0105 Akademiu0105 WSEI, gdzie uczy studentu00f3w psychologii, pielu0119gniarstwa oraz informatyki. Prowadzi ru00f3wnieu017c zaju0119cia w Akademickim Liceum Mistrzostwa Sportowego w Lublinie z zakresu psychologii sportu.

Z zawodnikami oraz trenerami wspu00f3u0142pracuje nie tylko w zaciszu gabinetu, ale i w naturalnym u015brodowisku treningowym oraz meczowym.u00a0W swojej pracy lubi wykorzystywau0107 nowoczesne technologie. Jest certyfikowanym trenerem EEG Biofeedback II stopnia. Korzysta ru00f3wnieu017c z takich narzu0119dzi jak m.in. Vienna Test System, CogniPlus czy FitLight Trainer.